In 1 jaar tijd is er veel veranderd in ons bedrijf. Allereerst kregen we de kans om onze producten te integreren in de winkels van Delhaize, Intermarché, Match, Cora en Carrefour in de provincie Luik. Deze mogelijkheid stelt ons in staat om toegankelijk te zijn voor een breder publiek en dichter bij u te zijn. Hoewel het distributiereuzen zijn, respecteren ze verantwoordelijke waarden. Ze geven voorrang aan producten uit de lokale landbouw. Dit zijn waarden die ons ook na aan het hart liggen.

Vervolgens ontwikkelden we onze website om iedereen de kans te geven onze heerlijke lekkernijen te proeven. We willen een nieuw gebied voor het bedrijf creëren door de digitale kant in te zetten. Wij vinden het belangrijk dat onze community op de hoogte blijft van bedrijfsnieuws via sociale netwerken, onze website en nieuwsbrieven.

Ondanks deze technologische veranderingen hebben we, door Maison Valençon te worden, ervoor gekozen om de familiale en ambachtelijke knowhow te behouden. De keuze van onze grondstoffen alsook onze lokale en ecologische waarden blijven onveranderd.

 

17 maart 2022 — Jean-Marc Valençon

Laat een reactie achter

Reacties moeten worden goedgekeurd alvorens deze geplaatst worden.